Møderække

Public Affairs - mødeprogram

Fra idé til succes: Strukturer din PA-indsats

Timingen og pitchen af dit budskab er vigtigt, det har vi efterhånden har slået fast. Men skal du have succes med din public affairs-indsats, er få ting vigtigere end din struktur. Hvordan får du bygget den rette platform og sammensat den rette strategi? Hvordan får du opsat de rigtige KPI'er? Og hvordan sikrer du den rette fremdrift af de politiske indsatser? Til dagens møde får vi besøg af Dea Donkin, direktør for Public Affairs i LEAD Agency, som vil åbne sin værktøjskasse og tage os med ind i struktureringens ABC.

v/ Dea Donkin, Direktør for Public Affairs, LEAD Agency

Digitale dos and don'ts

Sociale og digitale medier bliver en stadig vigtigere platform i forsøget for at påvirke den politiske proces. Sociale medier opererer med andre logikker og hastigheder end traditionelle medier, og virksomhedens arbejde med digital interessevaretagelse kan være afgørende for at trænge igennem med sine mærkesager. Så hvordan sikrer man som virksomhed eller organisation en effektiv politisk kommunikation, der når ud til de relevante interessenter? Hvilke værktøjer og medier ved vi, der virker, og hvad skal man afholde sig fra? Og hvordan forankrer man sin arbejde på sociale medier sit generelle public affairs-arbejde? Vi spørger Troels Johannesen, hvordan man bliver digital lobbyist.

v/ Troels Johannesen, Strategisk kommunikationsrådgiver hos Moment Kommunikation

Vær opmærksom på, at der kan ske ændringer i møderækken. Du kan til enhver tid finde den aktuelle møderække på www.samu.dk

Ønsker du at høre nærmere?

Har du spørgsmål til netværket, så kontakt gerne den netværksansvarlige.

Rasmus Schnedler-Meyer