Svingende besøgstal, et forandret publikum og digitale medier har gødet jorden for udbuddet af anderledes og utraditionelle arrangementer hos de danske kulturinstitutioner. Fællesspisning i kirker og silent disco på museer er blot nogle af de tiltag, der bruges i konkurrencen om brugernes gunst og tid. Men er alternative arrangementer et virksomt trækplaster for nye brugere, der får lyst til at komme igen og igen, eller er det blot en døgnflue, der generer lidt SoMe indhold? Vi kigger til dagens møde nærmere ind i hvordan de alternative arrangementer kan skabe resultater til glæde for både institutioner og forbrugere. Hvorfor vinder de frem, hvilke best-practice eksempler kan vi lære af og hvordan omvender man effektivt deltagere til faste gengangere?
Oplægsholdere
Marie-Louise Dunker Nielsen, vicedirektør og kommunikationschef, SMK og Katja Moesgaard, CEO, VisitDenmark (ikkke bekræftet)
Tid og sted
29.10.2024
09.15-12.00
Interesseret?
Vil du høre mere om mulighederne i vores netværksgrupper og være med til at sætte dit præg på samfundsdebatten? Udfyld formularen til højre, så ringer vi dig op, når det passer dig.
Medlemskab