Det er ikke længere nok at samle folk i salen og håbe, de klapper. Publikum skal ikke bare findes, de skal bygges. Og de skal mærke, at de er inviteret med til mere end en forestilling. Community building er blevet en kernekompetence i kulturformidlingen, hvor co-creation og ejer-skab skaber varig værdi og en sund bundlinje. Men hvordan bygger man fællesskaber, der holder, også når der ikke lige er premiere? Og hvordan måler man effekten af relationer og loyalitet, når succesen ikke nødvendigvis tælles i billetter, men i tilhørsforhold?
Oplægsholdere
v/ Elisabeth Nøjgaard, bestyrelsesmedlem, direktør og kulturformidler og Silva Futtrup, head of community, Planet Nusa (ikke bekræftet)
Tid og sted
28.10.2025
09.15-12.00
Interesseret?
Vil du høre mere om mulighederne i vores netværksgrupper og være med til at sætte dit præg på samfundsdebatten? Udfyld formularen til højre, så ringer vi dig op, når det passer dig.
Medlemskab