Politiets online patrulje, Politiet på TikTok og Politiet der laver sjov med DJØF-lingo. Politiet har de seneste år gjort sig opmærksomme på de sociale medier. Og de har taget platformene med storm. Det giver mening, at Politiet er til stede, der hvor borgerne færdes, og hvor kriminaliteten trives. Men balancen mellem alvor og humor er hårfin. Prioriteres ressourcerne rigtig, når der leges politi og røver for 130 mio. mennesker? Hvad med de, der møder tiktok-betjentene når, de har været ofre for uret? Og hvad kan vi lære af Politiets strategi i kommunikationen af alvorlige, ømtålelige og dilemmafyldte emner?
Oplægsholdere
Mads Boel, kommunikationsrådgiver, Fyns Politi
Tid og sted
28.05.2026
09.15-12.00
Interesseret?
Vil du høre mere om mulighederne i vores netværksgrupper og være med til at sætte dit præg på samfundsdebatten? Udfyld formularen til højre, så ringer vi dig op, når det passer dig.
Medlemskab