Verden rimer på kaos og kompleksitet. Digitale kamppladser, dalende tillid, fake news, kyniske influencere er hverdag, og AI mudrer billedet endnu mere. Situationen kræver, at alle tager stilling. Derfor er kommunikatørens rolle er blevet udvidet i tusindfold, og tiden som flag og ballon-afdeling er for længst forbi. Det er heller ikke længere nok at producere og formidle, man skal i stedet tage ejerskab over fortællingen og navigere i (geo)politiske risici. Men hvordan tager man kommunikativt ansvar? Kan man selv definere historierne, når mediebilledet er så broget? Og hvordan leverer man reflekteret rådgivning til sin direktion?
Oplægsholdere
v/ Katrine Sperling, selvstændig og tidligere vice president, Novo Nordisk, og Søren Lippert, direktør, Ny Verden (ikke bekræftet) (OBS: Dato ikke endelig)
Tid og sted
03.06.2026
09.15-12.00
Interesseret?
Vil du høre mere om mulighederne i vores netværksgrupper og være med til at sætte dit præg på samfundsdebatten? Udfyld formularen til højre, så ringer vi dig op, når det passer dig.
Medlemskab